Kunnskapsbasen er lansert!
- Hanne Kolflaath
- 6. mai
- 2 min lesing
Youwell har lansert en ny kundeportal – med en levende og oppdatert kunnskapsbase som skal gjøre hverdagen enklere for våre kunder.

I Youwell ønsker vi å ha en tett og god dialog med kundene våre. Men i takt med at vi vokser og får flere brukere, ser vi også behovet for å gjøre dialogen mer effektiv og tilgjengelig. Derfor har vi nå lansert Youwell kunnskapsbase.

Arbeidet har blitt ledet av vår nye Customer Success Manager, Jessica Goodfellow, som på bare én måned i stillingen har klart å samle og strukturere dokumentasjonen – og nå lansere kunnskapsbasen!
«Jeg synes det er viktig at vi har god dokumentasjon rundt plattformen. Det styrker kundene våre og hjelper dem med å hjelpe seg selv», sier Jessica.
Hva finner du i kunnskapsbasen?
Kunnskapsbasen er laget spesielt for admin-brukere og behandlere, og inneholder allerede nærmere 50 artikler. Innholdet dekker alt fra administrative funksjoner til verktøy for pasientoppfølging. Artiklene er korte, tydelige og enkle å søke i – perfekt når du trenger raske svar eller ønsker å fordype deg i bestemte funksjoner.
Kundeportalen gir deg i dag tilgang til:

📘 Veiledninger og anbefalte fremgangsmåter
🛠️ Mulighet for å melde inn saker til vår supportavdeling
📊 Full oversikt over egne saker og deres status
Et levende verktøy – alltid oppdatert
Kunnskapsbasen er ikke ferdig – den er klar til bruk, men vil kontinuerlig videreutvikles. Den skal oppdateres fortløpende i takt med nye funksjoner og forbedringer i plattformen. Portalen vil også fungere som et samlingspunkt for endringslogger og lanseringsnotater, slik at du som kunde alltid har tilgang til oppdatert informasjon.
Jessica ser allerede fremover:
– Neste steg blir å utvikle mer interaktivt opplæringsmateriell, med fokus på nye behandlere. Målet er å gjøre det så enkelt som mulig å komme i gang med både plattformen og pasientoppfølgingen.
Vi håper kunnskapsbasen vil bli et verdifullt verktøy for deg som bruker Youwell. Har du spørsmål eller trenger bistand til pålogging, ta kontakt med support på: support@youwell.no.


Vil du lese mer Jessica her: https://www.youwell.no/post/alle-gode-ting-er-tre-møt-våre-nyeste-kollegaer-i-youwell